Olycksfågeln

image583

Boktips:

Att åka mil efter mil i bilen kan vara oerhört trist efter ett tag, men på hemresan den här gången hade vi underhållning under nästan hela resan.
Vi lyssnade på Camilla Läckbergs bok " Olycksfågeln".
Den var väldigt bra, men jag tror också att det är ganska avgörande vem som är uppläsaren av boken, det måste vara en som lever sig in bra i de olika karaktärerna och en som kan fånga lyssnaren bra.
Katarina Ewerlöf var den som stod för rösten i den här boken och hon lyckades fånga oss mycket bra.
Vi gillade boken både Tobbe och jag.

image581

Har du möjlighet så läs den.

Tack Marianne att vi fick låna den av dig!
Resan gick snabbare på något underligt vis.

Vad ska DU göra i helgen?
Jag ska inte göra många knop, det kan jag redan nu lova Er.
Vill i allafall önska Er alla en mysig Trettondagshelg

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Det var bra tips skall låna den på bilioteket när jag fått ny hörsel den 15 januari. krya på er många hälsningar kramar och pussar Maj-Britt


2008-01-05 @ 21:42:05

Postat av: Vindruvan

Kanske är dumt att låna den på bibban när du kan låna den av Marianne.
Vi mår mycket bättre men har känt av våra magar även idag.

Tack så hjärligt för senast!!
Har du tränat ordentligt......hihihi....

Kramis Vindruvan


2008-01-05 @ 22:41:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0