Gott samvete






Sa jag inte att "Stegge" har hittat tillbaka till sin plats?
Jorå efter Cattis & min powerwalk i Wurmtal nu på kvällskvisten
så visar siffrorna snällt 12542 steg........jamen det är ju toppen,
eller hur?
Hur går det för dig?

Då kan jag gå och lägga mig med gott samvete nu då.
Det var iallafall skönt att komma igång igen, det var ju några veckor sedan sist
som jag rörde på fläsket, men jag måste säga att helt värdelöst var inte
flåset på mig trots allt. Det bådar ju gott inför framtiden.

Nu känner jag mig rätt utslagen så jag tänker placera mig i den här
ställningen nu.......




Ses i morr´n!

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Ha Ha Tobbe du är inte ensam med namnsdag din brorson hetter också Olof men kallas för Olle. Grattis i allafall från mamma och farmor. Vad skönt att kunna läsa bloggen igen. Man får vara med eran vardag i Tyskland jättetrevligt.Kram från Maj-Britt


2008-07-29 @ 13:38:40

Postat av: Marianne

Ja nu är allt sig lik. Ordningen återställd. Druvan på G.


2008-07-29 @ 15:58:56

Postat av: Vindruvan

Roligt att ni gläds över att jag är tillbaka ;-)


2008-07-29 @ 16:00:21


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0