Den var det drag i......hehe.....






Olle var hemma på permis från lumpen.
Han hade tagit med sig en stor handgranat, som han visade sin pappa.
-Men för i h-e, säger pappan, passa dig så att det inte händer en olycka.
Släng den på utedasset, som i alla fall ska rivas.
Sagt och gjort, handgranaten kastas på utedasset som flög i luften med dunder och brak.
När flisor och krutrök lagt sig, stod farfar mitt i spillrorna efter det forna utedasset,
med byxorna nere och säger förvånat:
- Vilken tur att jag inte la av den där i köket.









........ja det var väl en himla tur :)





Ciao / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Fortfarande sommar här! Hur har ni det?



Nu dröjer det inte länge innan Cathrine kommer hem och inte länge innan ni är här i Sverige igen.


2008-06-01 @ 10:46:39

Postat av: Vindruvan

Vi har oxå sommar nu.

Det blev ingen mer urladdning i luften som jag trodde att det skulle bli.



Näe nu är det inte långt kvar innan Cattis kommer hem igen ;-) , det ska bli så skööööönt!

Men för henne är det med mycket blandade känslor hon kommer tillbaka. Det kommer nog inte bli så lätt den första tiden.

Vi lääääängtar!

Vet inte hur det är med datorn hemma i Argentina just nu för de var tvungna att lämna in den IGEN, därför kan hon nog inte kommunicera därigenom.

Fast jag tror inte det stör henne särskilt mycket för hon har inte tid och hon vill utnyttja den sista värdefulla tiden till annat, mycket viktigare saker, så jag hoppas att ni har förståelse till det. Hon är ju hemma snart igen.



Kramisar / Vindruvan


2008-06-01 @ 11:10:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0