God fortsättning på sommaren...

Hej hopp,
Tobbe vid spakarna.
På midsommardagen, dvs igår så var Pia och Jag in till Aachen och kollade läget.
På vägen in passade vi på att kolla hur många dagar det är kvar innan Cattis kommer hem.
5 dagar var det igår.
Det är så fiffigt att Chio börjar i Aachen, dagen efter Cattis kommer hem.
Och utanför ryttarstadion är det en stor nedräknings tavla placrad.


Väl inne i Aachen gottade vi oss i solskenet med denna glass.
Den var underbar. Önskar att jag kunde förmedla smaken via bloggen.
Men eftersom det inte går så får ni alt komma ner och provsmaka själva




Hepp
/TobbeGästBloggar




Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses amalia, vilken glass!!! Den slår nog en del glassar på smultronstället i sörping kan jag tänka mig. Är Cattis rum färdigt Tobbe?


2008-06-22 @ 19:54:36

Postat av: Tobbe

Ja, rummet är saa gott som färdigt ;-)

och nöjd är jag över resultatet.

Glassen var som en hel lunch, men underbart god...mmmmm....



Hepp


2008-06-22 @ 22:42:41

Postat av: Ritva

Första semesterdagen, gråmulet och ingen på blogget. Kanske får man roa sig med tvätten eller köpa nya kläder istället. Det är trots allt rea överallt. Jag har köpförbud men barnen kanske behöver något nytt.

Vad kul att Cathrine kommer äntligen hem igen. Ge henne en kram från oss också.


2008-06-23 @ 09:35:31

Postat av: Marianne

Melke4r å jag återhämtar oss fortfarande efter midsommar. Jag är rörig i huvudet och han är rörig i magen. Så vi kompletterar varandra bra. Synd bara att slatsyretabletterna jag ger Melker för magen inte hjälper för mitt överhettade huvud.


2008-06-23 @ 11:50:28

Postat av: Vindruvan

Hej alla!

Bloggandet fraan min sida är inte i det aktivaste laget just nu, men det beror paa att min/vaar älskade dotter kommer hem till oss paa torsdag igen...äntligen!!!!

Hoppas ni förstaar ;-)



Kramis till er allihopa!!


2008-06-23 @ 23:28:56

Postat av: Bir

Tjabba!

Har mejlet kommit fram?


2008-06-24 @ 15:52:54

Postat av: Marianne

Jag har alldeles färska hälsningar från Cathrine som ringde mig på Skype från Buenos Aires. Allt var bra inför hemresan imorgon. Hon och Maria pratade om varandra och hade också kamera på så att jag såg dom också.


2008-06-24 @ 19:38:22

Postat av: Tobbe

Spännande !!!

Sade hon ngt om hur det gick med packningen ?

Fick hon med sig allt hon skulle ta med ?

Snart är hon hemma !!!!! jippie



Hepp


2008-06-24 @ 21:38:15

Postat av: Marianne

Nej hon sa inget om packningen. Det var musik och folk omkring henne och hon kunde inte prata så länge. Jag blev jätteförvånad när det började ringa. Det var ju så jättelängesedan. Upptäckte att det står att min mikrofon är avstängd men hittar inte var jag ska sätta på den. Får leta vidare.


2008-06-24 @ 21:57:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0