Jag är så lycklig


Se upp !!!!!

I morgon är det äntligen dags att lösa in min julklapp
från Tobbe & Cattis.....hehehee.......
TUSEN TACK !!!!!

Ni visste precis vad jag önskade mig fast att jag inte
uttryckte det i ord, det kallas kärlek det ;-)

Till Düsseldorf ska vi, Tobbe & Jag imorgon.
Där går en av årets händelser av stapeln.

Jag SKA stå längst fram vid scenen och tampas
som jag brukar göra när jag går på konsert med THE............





.......och kommer jag inte levande därifrån så kom ihåg
att jag dog LYCKLIG !!!!!





Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh det är orättvist. Jag vill också...


2008-06-15 @ 15:39:42

Postat av: Linda

Härligt syrran, det är du värd!!! Hoppas du får det jätte, jättekul!!! Kram Linda.


2008-06-15 @ 17:54:35

Postat av: Ritva

Hoppas dagen har varit bra.

Jag har haft födelsedagskalas för en lycklig 7-åring och 5 kompisar.Vad enkelt det är med flickor. Tur att det finns även tonårspojkar som äter upp tårtan.


2008-06-15 @ 22:13:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0