Snart kan jag krama dig igen, min skatt ;-)



Gissa att nedräkningen är i full galopp nu.
Jag trodde aldrig att den här tidpunkten skulle dyka upp.
Som jag har läääääääängtat.
På torsdag är det dags och då kommer min älskade tjej
äntligen hem igen och jag kommer INTE ha tid med något
annat än att kramas med henne.
Fattar ni vad jag menar?
Ja, jag undrar egentligen om ni förstår vad det innebär att
vara utan sin dotter under nästan ett helt års tid?
Det har varit många tårar som har fallit på min kind, men det
har också varit många glädjestunder, det sprids en oerhörd värme
i min kropp när jag vet att vi har kunnat uppfylla Cattis högsta önskan
över att kunna få göra den här resan ;-)
Vi har lärt oss mycket på den här resans gång.
Visst är det tufft, men jag kan ändå med varmt hjärta rekommendera
alla att få uppleva den här känslan, det har varit jättenyttigt för oss
alla inblandade.

Nog pratat om det!
Nu vill jag önska min dotter A BIG.......WARM.......





Pussar & Kramar

Mamma & Pappa


P.s. Känns det skönt eller känns det skönt????? D.s




Kommentarer
Postat av: Marianne

DET KÄNNS SKÖNT!



VÄLKOMMEN HEM CATHRINE. VI SES OM ETT PAR VECKOR. KRAM FRÅN FASTER MARIANNE OCH "KUSIN" MELKER.



Kul o höra din röst igår.


2008-06-25 @ 09:42:01

Postat av: Tobbe

Det kaenns skooooooooooent att aentligen faa tillbaka sin lilla flicka, som inte aer saa liten egentligen.

faktiskt en vuxen tjej har hon hunnnit bli.

Maaste bara komma ihaag att behandla henne som en vuxen tjej och inte som min lilla flicka.

Hepp


2008-06-25 @ 13:05:57

Postat av: Linda

Håller med fullständigt att det är en skön känsla!!! VÄLKOMMEN hem Cattis!!! Kramelikram.


2008-06-25 @ 18:10:01

Postat av: Bir

Hur tror ni det går i matchen?

Ni hejar väl på Tyskland?


2008-06-25 @ 21:37:03

Postat av: Ritva

Välkommen hem Cathrine. Kram från alla i Åkersberga.


2008-06-25 @ 22:14:03

Postat av: Bir

VÄLKOMMEN HEM TILL EUROPA CATHRINE!


2008-06-26 @ 08:57:08

Postat av: Vindruvan

Jag är saa pirrig jag är saa LYCKLIG!!!!!!

Planet landar om en kvart i Frankfurt, daa är vaaran tjej paa tysk mark igen, hoppas hon är iallafall lite glad över det ;-)

Vi hörs naan gaang när jag har tid att slaa mig ner vid datorn igen.....nu är jag bara inne här väldigt kort. Tack för alla välkomsthälsningar till Cattis, jag tror hon behöver faa höra att hon är välkmmen hem igen.



Kram kram


2008-06-26 @ 14:36:21

Postat av: Farmor i stan

Hej Cathrine Gud så roligt att veta att du snart är på Svensk mark på semester igen, ordningen är återställd i släkten. HAR längtat oerhört efter dej min gullunge, mitt barnbarn, mitt yngsta barnbarn. Tusen kramisar från din farmor


2008-06-26 @ 15:12:39

Postat av: Marianne

Bienvenido! BIENVENIDO!


2008-06-26 @ 17:27:40

Postat av: Mari

Här kan inte jag läsa utan att tårarna rullar ner för kinderna. Tänker och känner med Er Tobbe och vindruva. Denna saknad och längtan efter Cathrine!

Välkommen hem Cathrine!


2008-06-29 @ 21:15:23


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0