Nationaldagsfirande i Nürnberg

Hej hopp alla i Sverige och resten av världen.
Nu är det Sveriges nationaldag och det har vi firat med ......., ja vad är Sveriges nationaldryck ?
Just det, KAFFE.
Vad är bättre i värmen än en läskande Dulce de Leche Frappuccino, på ...

Pia ser ut att njuta av sin kaffe



Annars har vi mest njutit av solen och den vackra staden. Till och med jag kunde gå tidigt idag.












Och vad är väl inte en mer passande avslutning på dagen än en kall en !





Vad har ni gjort idag ?

Ha en bra fortsättning på Natinaldagen
önskar vi i Nürnberg
Tobbe o Pia




Kommentarer
Postat av: Vindruvan

oj, jag saag just att du har ju namnsdag idag GUSTAV......GRATTIS paa din namnsdag!!!!!!

Ledsen att jag inte har sett det tidigare men jag har mest varit ute och gaatt idag.Min stegmaetare staar paa 24153 steg!!!!! Alla steg man kan faa behoevs naer man befinner sig i oel och korvlandet, jag lovar. Jag har definitivt inte gaatt ner naagra 3 kilo som du gjort Marianne, grattis till dig med ;-)



Kramisar / Vindruvan


2008-06-06 @ 22:29:58

Postat av: Cattis

DULCE DE LECHEE!!!!



visst var det gott??!! det aer den allra godaste upfinningen som finns...mycket baettre aen karamell!

att det var sveriges nationaldag idag hade jag ju naestaaan gloemt bort...men bara naestan ;)

ska saetta paa nationalsaangen paa youtube saa att det hoers i hela concepcion ;P



nae nu maaste jag gaa och byta om till mysklaeder...det aer nemligen kallt ute (och inne :P) och jag taenker inte gaa ut och festa idag faktiskt ...

det blir mys med min mamma och kanske en bra film!

i morgon ska vi upp tidigt och aaka till tucuman hela dan ;D



ha det saa braaaaa

muchos besoooos

cathyy



aguante el dulce de leche y la argentina!!!


2008-06-07 @ 02:24:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0