Vart var det vi åkte egentligen ???

Ja, det kan man undra.
Här står Pia utanför vårt hotell. Och eftersom vi är svenskar så är väl hotell namnet ganska bra, eller vad tycker ni ? Hotell Elch.
Vi trodde att tåget gick till Nürnberg men det gjorde det tydligen inte.




Tåget hade visst gått åt rakt motsatta hållet och vi hamnade i Stockholm.
Men jag tror inte att de har korsvirkeshus i Stockholm så vi är nog i Nürnberg i alla fall.





Pia kommer i allafall att sätta rekord i antal steg denna veckan, det är jag säker på.
Speciellt när hon hamnar på fel gator (red light distrikt) och blir helt rådvill och går åt fel håll.
Då rusar siffrorna på stegmätaren iväg vill jag lova.

Allt är bra här nere
Torbjörn,
Gästbloggare numero 1




Kommentarer
Postat av: Linda

Det är klart det finns särskilda hotell till dig Tobbe vart du än reser, det är ju för att du skall känna dig som hemma, fnisselifniss. Hoppas min dator slocknar nu för jag vågar inte vara kvar här efter denna kommentar.......


2008-06-05 @ 21:22:31

Postat av: Bir

Hoppas ni har det bra!

Här håller vi på med förberedelser inför 50-års festen.

Stockholmarna kom i går kväll.

Här är fortfarande sommarväder och helt underbart.


2008-06-06 @ 11:20:21

Postat av: Vindruvan

Vi har det toppen och idag aer det ca 26 grader och soooooool.



Haelsa Eva och oenska henne stort GRATTIS paa sin alldeles speciella dag ;-)

Inte varje dag man fyller 50 precis.

Hoppas ni faar en jaette trevlig fest!!!!!



Tobbe har slutat nu och vi ska ut paa stan och goera den osaeker hela helgen....hehehe....



Hoppas att ni alla har det gott!!



Kramisar / Vindruvan


2008-06-06 @ 15:29:52

Postat av: Tobbe

Hej Linda,

Hotell Haelge aer bra, daa kaenner man sig som hemma. Nu skall jag aentligen faa se lite av Nuernberg. Har bara sett biten mellan hotellet och tunnelbanan foerut trots att jag varit haer nere i 10 veckor nu. Fast det aewr klart, jobbar man mellan 08:00 och 21:00 och aaker hem varje helg saa blir det inte mycket tid oever att kolla in stan.

Hepp


2008-06-06 @ 15:34:42

Postat av: Ritva

Jag har sett en sommarvarm Tallin idag och ätit mexicansk. Då är man vär kvalificerad på sidan idag. Båtresan var snabb och gungig. Imorgon fortsätter jag med att uppleva Helsingfors största shoppingcenter.

Kaff har jag druckit massor men idag var det svenskarna som drack massor andra dryck i Tallin. Kanske dagens datum hade med firandet att göra+



Trevlig nationaldag alla svenskar var ni än är.


2008-06-06 @ 20:13:18

Postat av: Bir

Eva hälsar och tackar. Vi hade en jätte trevlig fest. Hela eftermiddagen och halva natten. Nu har vi börjat piggna till. I dag orkade vi varken laga mat inne eller ute på grillen så vi hämtade kina mat MUMS!!


2008-06-07 @ 18:25:03


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0