Boknörd eller inte

image1203



Fick tipset från Barbamorsan
(barbamorsan.webblogg.se)

testa själv får du se hur mycket boknörd du är.

Någon riktig boknörd kan jag ju inte kalla mig,
men det är roligt att läsa när lusten faller på.
Jag har märkt att det är mer stimulerande
att lyssna på böcker, för då kan man göra annat
under tiden, förena nytta med nöje helt enkelt.

Är du en boknörd?




Vad läser du för bok just nu???
Själv läser jag eller jag menar lyssnar jag på
Anna Janssons bok  - " Drömmar ur snö"
Den är bra än så länge.
 
Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Hallå där Druvan. Vi väntar alla på rapport från dagens lunchdate. Få höra nu vad du testade idag?


2008-03-28 @ 17:51:53

Postat av: Bir

Håkan äter bara sushi om han är tvungen. RÅ FISK!

Isabelle var här ett par timmar nu har hon åkt vidare. Vad vi gjorde ÅT! Först fick hon fika, sen var det paella och sist våfflor.
Vi fick vårat våffeljärn i julklapp 1989. Jag har gräddat våfflor minst en gång per år sedan dess. Det har inte gått så bra. Förra gången var det katastrof. Men nu har jag hittat ett perfekt recept.
75g smör
2dl iskallt vichyvatten
4dl vetemjöl
3dl vispgrädde.
Smält smöret och låt det svalna.
Vispa ihop vichy och mjöl.
Rör ner smöret.
Vispa grädden och vänd ner med lätt hand i smeten.

Vad jag läser just nu?
Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes "fortfarande" jag tycker att den är seg dom andra två var bättre.
Jag lyssnatr på Arto Paasilina Hoppsan jag är död.
Sen läser jag en fakta bok som heter Dom kallade oss sinnesslöa.
Det här var nog min längsa kommentar finns det något pris för det?


2008-03-28 @ 18:28:21

Postat av: Vindruvan

Tack för våffelreceptet Gittan!!
Alltid roligt med olika tips och trix från mina läsare.....tas alltid tacksamt emot.

Tyvärr var det inga prispengar på spel när man skriver den längsta kommentaren :-(
Sorry!!!

Kramisar / Vindruvan

2008-03-28 @ 22:11:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0