Johnson & Häggkvist - One Love

Halloj!

Lite musik i öronen kanske.
Jag behöver det just nu iallafall och då tänkte jag passa på att
hylla Carola & Andreas här på bloggen genom att låta även er kunna
lyssna på deras bidrag till Melodifestivalen.
Som ni vet så gick de ju inte vidare till final, tråkigt nog,
men låten och uppträdandet blir inte sämre för det......
nääää jag gillar den här låten ju mer jag lyssnar på den.

Vad tycker du??
Vem/Vilka tror du tar hem segern i finalen??
Ska bli spännande att följa.
Man får ju verkligen hoppas att det INTE blir Christer Sjögren
som vinner i allafall. Inget ont om honom, men hans musikstil passar
liksom inte in i dessa sammanhang.
Håll till godo!





.......ehhhh......ni har väl inte glömt bort att det är fredag idag?
Vad ska ni göra då?

Idag kommer min älskling hem, jag längtar!!!!!!!


image1119


Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Glömde att fråga dig, Marianne....är det fullt upp i Globen området nu när Melodifestivalen är i krokarna?

Tjing tjing


2008-03-14 @ 14:22:35

Postat av: Marianne

Men jisses...har glömt att kolla. Det var väl denna dagen förra året som jag stog och köa för Andreas Johnssons autograf med alla tonårstjejer. Jag blev ju oerhört förtjust i honom då, Han var så blyg och ödmjuk.

Jag tror att jag tar en repa dit nu. Det brukar ju vara massa artistuppträdanden och så.
Jag återkommer med en rapport.

För övrigt så hoppas ag att Sanna Nielsen vinner. Men man kan ju ändra sig när man hör alla igen imorgon.


2008-03-14 @ 15:25:26

Postat av: Vindruvan

Jag tror oxå på Sanna Nielsen´s låt, jag tycker den är stark!!!
Ja dra en repa till Globen och kolla in stämningen.

Kramis / Vindruvan


2008-03-14 @ 15:37:14

Postat av: Marianne

Rapportdags! Nu har jag spanat in Nordman samt Charlotte Perelli som intagit signeringsbordet. Men i Charlottes kö var det inte så mycket tonårsflickor som i Andreas kö förra året. Nä här var det gubbarnas kö. Stackars Perelli som måste krama och bli fotad med alla dessa gubbar.


2008-03-14 @ 17:31:59

Postat av: Bir

Jag tror att Charlotte Perelli vinner i morgon. Jag hade hoppats på Pudlarna och E-Type men dom åkte ju ut.


2008-03-14 @ 21:05:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0