Små citroner gula


Har precis läst (lyssnat) klart boken........


image1145


Kort recension:

Agnes som boken handlar om har ett välfungerande liv
med familj, pojkvän, vänner och arbete.
En efter en börjar byggstenarna rasa i Agnes liv tills hela tillvaron rämnat.
Men kanske är det som väninnan Lussan säger, att det i allas liv finns en vändpunkt.
Kanske är det slumpen, kanske ödet.
Kanske en insikt om att man måste skapa sitt eget liv
genom att våga chansa och våga välja.


Jag gillade boken för att det var ingen jobbig bok att ta sig igenom.
Man kan lätt sätta sig in i personernas öde i boken och det
fångade mig så pass att jag sträckläste den.
Den var lättläst och underhållande roman och den väcker även tankar.

Tack för tipset om boken, Gittan, och tack att jag fick låna den av dig!!!!


image1146


Har du läst den här boken, vad tyckte du iså fall om den?
Har du kanske något annat bra boktips att dela med dig av?
Bok rean ger väl en del uppslag.

image1147


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: twices

nej jag har aldrig läst boken men kanske borde testa?:)
blev iallafall väldigt sugen på citron med salt på när jag såg hjärt-citronerna :P

2008-03-19 @ 19:16:31

Postat av: Linda

HAJI = Håkan, Arvid, Johansson, men vad står I:et för???


2008-03-19 @ 21:10:36

Postat av: Bir

Linda, din bror heter inte Arvid så nu får du fundera lite till.


2008-03-19 @ 22:03:20

Postat av: Anonym

Pia du skämmer bort oss med jättefina bilder på bloggen. Man blir på gott humör när man går in här.


2008-03-19 @ 22:06:35

Postat av: Bir

Förra kommentaren var oxå från mig men namnet föll bort.


2008-03-19 @ 22:07:46

Postat av: Vindruvan

Det var roligt att höra att humöret ligger på topp.....hehehe.....

Nu ska jag landa i sängen med min ny inköpta ScrapBook tidning.

Sussa gott, vi ses i morgon, kanske det kommer ett och annat inlägg då, vem vet.

Kramisar / Vindruvan


2008-03-19 @ 22:26:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0