Snöänglar


Jepp, här är beviset på att jag faktiskt
tog vara på snön idag och gjorde mina snöänglar.....hehehe.....
Det fanns de som tittade roat på mig när jag kravlade
runt i snön.....hihihi......
Jag kan slå vad om att de gärna hade gjort likadant,
men det vuxna tänkandet hos dem bromsade deras hjärnor.
Ja ja man har inte roligare än vad man gör sig.......
Jag var lycklig i snön !!!!


image1157


image1158




Så sant som det är sagt, eller hur????

Har du gjort något roligt i snön idag???

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Linda

Heja syrran, så ska det se ut!!! Man skall släppa fram barnet inom sig. Vi har hållt oss inne idag för det har varit så blåsigt. Vi får hoppas på lite lugnare väder imorron så att vi kan ta fram pulkan till Joel. GLAD PÅSK på er allihopa. Kram kram.


2008-03-21 @ 21:39:48

Postat av: Bir

Glad Påsk!
I dag cyklade jag till jobbet. I morse var det lite kallt men ändå skönt. När jag skulle hem var det snöstorm i alla fall bitvis. Jag funderade på att ringa efer Håkans privata taxi men jag bet i hop. Det kändes skönt när jag kom hem och hade fått frisk luft och lite motion. Sen kunde man sitta och äta god påskmat och jäsa i soffan med gott samvete.
Gick det bra med tårtan Pia?


2008-03-21 @ 23:05:35

Postat av: Vindruvan

Jorå, det har gått bra med påsk-tårtan, jag gjorde 2 stycken som jag ska dekorera i morgon när vi ska äta påsk lunch tillsammans med släkten hos M-B.
Ditt recept var ju kanonbra, Gittan, tack än en gång, hoppas att den är lika god som din vara bara.
Jag har också jäst i soffan alldeles nyss och det var jag värd efter Tobbes och min promenad idag. Vi har knallat 1,2 mil så min mätare står på 16500 steg idag.....hehehehe.......det ni, nu blev ni allt imponerade eller hur????

Glad Påsk på er alla igen!!!

Kramisar / Vindruvan


2008-03-21 @ 23:20:14

Postat av: Vindruvan

Hoppas snön är kvar så att ni kan åka lite pulka imorgon. Skulle gärna vilja vara med.
Krama Gull-Joel från mig.

Kramis / Vindruvan


2008-03-21 @ 23:46:12

Postat av: Pialotta

NÄPP.. men just bloggat och mannen står vid spisen och "leker kock".. prinskorven steker på så nu blir det snart Påsklunch:-)
Ha de fint i snön och fortsätt du med änglar.. livet är härligt och lekfullt:-)
Fortsatt skön Påsk..Kram

2008-03-22 @ 11:35:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0