Veckans steg

Här kommer vecko rapporten:

Den är riktigt spännande den här gången.....hehehe.....


image1094


Måndag 3/3:

Vågrätt läge

Tisdag 4/3:

Vågrätt läge

Onsdag 5/3:

Vågrätt läge

Torsdag 6/3:

Vågrätt läge

Fredag 7/3:

Vågrätt läge

Lördag 8/3:

Blandat läge

Söndag 9/3:

Blandat läge

Sammanfattningsvis:

"Stegge" är skitsur för han har inte tagit ett enda steg
denna veckan.

image1095

Själv vill jag inte höra talas om veckan som va´
utan nu blickar jag endast framåt med mössa på huvudet!!


Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Hallå där. Så skönt att höra att vår Druva är på bättringsvägen. Jag återkommer med min stegrapport senare. Den har inte heller fått arbeta så mycket. Den har ju mest åkt ficka. Och där blir det inte mycket jobbat.
Kramis


2008-03-10 @ 17:07:09

Postat av: Bir

Lämnar ingen stegrapport för vecka 10 min stegräknare pajade ju så det blir bara fel. Hoppas på att komma med en stegrapport nästa måndag än så länge ser det bra ut jag har just nu 12416 steg men räknar med mycket soffläge i kväll.

Gå in på www.nt.se sök på "pingis" vidare till Jobbarkompisarna är pingisen trogen. Kolla bilderna.

P.S.Det skulle vara kul att se Melker i regnkappa är han söt?


2008-03-10 @ 17:58:53

Postat av: Ritva

Är det dina fötter som sparkar i luften när du ligger vågrätt? Du borde har låtit Stegge vara fast vid strumpan. Inte för att du har promenerat utan bara för att hålla honom sysselsatt och på gått humör. Om du har ont i öronen/örat använd nässpray flitigt! Hur är det hörseln?
Fortsätt att krya på dig!


2008-03-10 @ 18:11:37

Postat av: Vindruvan

Hörseln är ok dock lite dov eftersom det känns som om det är täppt fortfarande, så som det känns när det slår lock för öronen.
Lite högre volym på TV:n och så är även jag nöjd.

Gittan, du har gjort dig förtjänt av soffläge nu, till skillnad mot mig som mest har varit still idag.

Tjingeling / Vindruvan


2008-03-10 @ 18:40:54

Postat av: Linda

Hejsan hoppsan! Näe, det var ingen spännande stegrapport, men det finns ju orsaker till det. Skönt att höra att du börjar ha fötterna ner o huvudet upp så smått. Mitt öra är mycket, mycket bättre, men jag har fortfarande nedsatt hörsel. Fniss, fniss, fniss, jaa, Melker i regnkappa skulle jag vilja se. Kram sålänge.


2008-03-10 @ 20:05:40

Postat av: Bir

Har du kollat NT än?


2008-03-10 @ 21:00:28

Postat av: Marianne

Min stegrapport för förra veckan kommer här: 6 878 steg i genomsnitt. Tycker att ag känner igen siffrorna. Är det snarlikt veckan innan?


2008-03-11 @ 20:32:40

Postat av: Marianne

Nu har jag kollat 11 steg mindre än veckan innan.


2008-03-11 @ 20:33:56


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0