Jag har redan motionerat



image1397


Jag har startat min dag tillsammans med Angelika i Wurmtal idag.
En underbar runda med underbart väder !


image1398


Det innebär att jag redan är uppe i ca 10000 steg och då vore det ju
lite smart att stega på lite extra idag eftersom gårdagen inte gav full pott.
Hoppas orken kommer tillbaka lite senare på dagen så att det sker.
Har ju även lite annat att pyssla med här hemma så vi får se hur
det blir helt enkelt.

Vädret är som sagt toppen här hos mig.
Solen skiner från en klarblå himmel och det är vaaarmt,
ungefär som en svensk sommardag !!!!

Vad ska du göra idag?


Kramisar / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag har precis kommit hem från en morgonpromenad med Melker vid Årstaviken på en dryg timme. Stig rapporterar 3689!!!! Måste vara fel. Men, men Melker går ju inte så fort och har lekt med lite hundar på vägen och tränat hjärnan med lite nya dofter.


2008-05-06 @ 11:31:17

Postat av: Marianne

Men hallå...var är alla bloggkompisar?


2008-05-06 @ 21:21:47

Postat av: Bir

Ja, Linda t.ex. har du kommit hem än eller?


2008-05-06 @ 22:19:05

Postat av: Vindruvan

Jag är här!!!!
....och jag vet att Linda har kommit hem, har pratat med mamma idag.
Kan ju skvallra lite att de hade haft det jättekul i Ullared. Billigt var det och det fanns inget lås på deras plånböcker.
Jag vet också att Linda har problem med datorn så hon kanske inte kan kommentera i bloggen.

Jag ska lägga mig i badet nu!

Bye Bye / Vindruvan


2008-05-06 @ 22:29:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0