Namnsdag


Grattis "Knattis"
idag är det din namnsdag ;-)





Visserligen står det Sofia i almanackan och du heter
Sofie som andra namn, men för att du skulle få en
namnsdag när du var liten så var det här det närmaste
 vi kunde komma.

Undrar om du har fått kaffe på sängen idag.....hehehe.....
förmodligen inte, för du har nog säkert knappt koll på själv
att det är din namnsdag idag.
....och förklara det där med namnsdag för Argentinarna var heller
inte det lättaste kommer jag ihåg att du berättade för ett tag sedan.
Vi, pappa o jag har i allafall kommit med frukost till dig mentalt.

Tänker på dig ofta o mycket, gumman !




Ha en trevlig dag !!

Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis från Melker o mig med!


2008-05-15 @ 10:04:43

Postat av: Maj-Britt

Grattis min lilla pluttis på din namnsdag.



Önskar Farmor




2008-05-15 @ 11:46:27

Postat av: Linda

Grattis Cattis önskar Linda, Faycal o Joel.


2008-05-15 @ 19:01:33

Postat av: Anonym

Grattis från familjen i Åkersberga


2008-05-15 @ 21:35:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0