Joggingturen klar


Eftersom jag har varit lite down på det sistone så har
jag gjort mitt bästa för att tillföra energi i min kropp med hjälp av..............


............CHOKLAD !!!!
.....och hur bra är det då om jag får fråga ?!?!

Men jag har insett att det inte har varit så himla bra idé för ni
vet ju var den sätter sig fast utan att fråga om lov först.
Näääääääääää...................

Det enda sättet för mig att få ny energi och ny blodtillförsel i kroppen
var att bege mig ut i jogging/walking spåret.
Kommer precis som en härligt go´ svettloppa därifrån nu.
Den här gången joggade jag större delen av sträckan förutom där
det kom vissa partier med asfalt, för det är döden för min rygg att springa på.
Snacka om att jag blir imponerad av mig själv.....hallååå....jag är ju ingen joggare!!!
Jag tog samma sträcka som när du var med mig i söndags, Tobbe, visst har jag
varit kanonbra som orkade jogga så mycket idag?





Nu står duschen på min agenda.
Vad gör du just nu?
Mer än läser min helt ointressanta blogg,
men det är ju helt och hållet ditt beslut att läsa den.
Jag är i allafall jätteglad att du stannar till här och sätter
ditt tass avtryck, fortsätt gärna så då är vi alla nöjda o glada.

Tjingeling vetja !

Druvan vid spakarna







Kommentarer
Postat av: Ritva

Bra Druvan. Jag var också och provjoggade igår som jag berättade. Nu har jag ont i låren men värst av allt jag känner mig sjuk. Jag har ont i halsen och i andra musklar också. Jag funderar att gå lägga mig ,ta med min lilla tös och först läsa en bok åt henne och sedan åt mig själv. Det var kallt igår så det kan ha bidragit till ev. förkylning. Kunde inte ens gå på gympan och det känns tråkigt.Eller borde jag hoppat över shoppingen? Nej, det tror jag inte.


2008-05-14 @ 19:47:34

Postat av: Vindruvan

Aj aj aj inte bra.....här kommer krya på dig kramar från mig till dig så känns det kanske lite bättre i allafall.

Näää kan omöjligt ha varit shoppingens fel, den gör baaaaara gott i hela kroppen...hehehe...



Måste in i duschen nu.....

Kramisar / Vindruvan


2008-05-14 @ 19:52:11

Postat av: Ritva

Tack. Känner mig redan lite bättre.Jag har inte tid att vara sjuk nu. Vem har det?


2008-05-14 @ 19:55:32

Postat av: Linda

Först vill jag tacka Gittan för den goda maten i Söndags, till o med jag smakade en bit lax som jag egentligen inte gillar, men den här var helt okej så nu har Faycal äntligen fått min tillåtelse att tillaga lax någon dag snart. Sedan måste jag berätta om själva konfirmationen i kyrkan. Jag fick den "bästa" sittplatsen, det kan dom som var med intyga...... Efter mycket snack om Gud o psalmsjungande (kände mig inte riktigt hemma i allt prat om Gud) var det äntligen dax för utgång ur kyrkan o då brassa han vid orgeln på Europe`s "The final countdown". Det tyckte jag o många med mig var lite småkul. Skall även passa på att lägga in ett litet GRATTIS til Simon från din stolta faster. Kram kram.


2008-05-14 @ 20:28:58

Postat av: Bir

Tack själv Linda det var jättekul att du och din familj kunde komma!

Pia jag har hört att man inte ska jogga efter att man har fyllt 40. Det har något med kissemurran att göra. Det är bland annat därför jag alldrig joggar (det har jag i och för sig inte gjort förut heller).

Jag har just bakat jättegoda mini rabarber pajer.

Nu ska jag diska och plocka undan i köket sen väntar sängen SKÖNT!

Kram och godnatt.


2008-05-14 @ 21:49:42

Postat av: tobbe

Tja du Linda, Jag antar att du gillade Cathrines konfirmation baettre da eftersom den var paa Tyska.



Pia, inte konstigt att du orkade springa naestan hela straeckan, du var ju fulladdad med energi efter all Choklad. Jag vet exakt hur mycket choklad som laag i kylskaapet och vaentade paa att faa skickas til Cattis i Argentina. Skall kolla det naer jag kommer hem.


2008-05-15 @ 16:11:44

Postat av: Linda

Håller med dig Tobbe. När det gäller såna saker är det bättre att man inte förstår nåt. Fnisselifniss.


2008-05-15 @ 19:04:35


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0