Morgonmotion


 


Tisdagsmornar är ämnade åt walking med Angelika i Wurmtal
och så även denna morgon. Vi avverkade 7,4 km för att vara exakt.
Det är alltid lika härligt !
Vädret brukar aldrig vara någon bromskloss för våran del utan
vi fixar rundan oavsett väder.  Nu på morgonen hängde det regn i
luften och det droppade även litegrann, men det gjorde oss ingenting.
Egentligen borde man göra morgonprommisen lite oftare för
man blir så mycket piggare efteråt.
På tal om morgonmotion.
I söndags morse fick jag ett ryck, medans Tobbe fortfarande
hängde kvar i morgonrocken så kastade jag på mig träningskläderna
och sen ner till Wurmtal och joggade min runda.
Hade ju inte motionerat under veckan som var eftersom mitt knä
gjorde ont, men efter en veckas vila så funkade det att jogga igen.
Det var skööööönt, därefter var jag pigg hela dan ;-)

Brukar du även ha möjlighet att motionera på morgonen?







Dagens tanke:

Det är svårt att känna glädje över utsidan
om man inte arbetar med insidan.



Jepp. insidan mår nu toppen efter morgonmotionen,
konstaterar därefter att jag är skiiiiitsnygg......hehehe.....





Kramisar / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0