How did you get in there ???



Igår gjorde jag ALLT för att fly hushållssysslorna.....





........och jag lyckades för stunden !!
Idag är en ny dag och verkligheten har kommit ikapp mig.....
.....jäklar oxå.....
Men jag valde rätt dag med tanke på vädret för idag är det
mulet ute och inte alls lika fint som igår.

Det var ingen som fixade drivorna som växt sig stora här hemma
igår så jag måste helt enkelt finna min "Husa" som jag letar efter......

Tobbe var är du ???




......men Tobbe.....
Hur gick det här till ???


Det är fredag idag !!!

Ha dé gött !!

Tjing tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vet inte,

En morgon satt jag bara daer i vaeggen.

Men varfoer staar du daer paa alla fyra och fraagar mig ?

Hepp


2008-11-07 @ 12:28:52

Postat av: Vindruvan

Jag vet inte,

En morgon stod jag bara där på alla fyra och undrade vart du hade tagit vägen....



Tjing


2008-11-07 @ 12:43:42

Postat av: Marianne

Tre hål i väggen har man ju hört talas om, men två hål...?


2008-11-07 @ 13:21:43

Postat av: Bir

Semlorna köpte jag på Södra bageriet här i stan. Dom säljer semlor fram till jul sen gör dom uppehåll ett par veckor. Semlorna kostar 15 kronor styck och har fått bäst i test i vår lokaltidning N.T. Dom är BÄST! Men man får inte äta semlor för ofta då blir man rund som en semla.

Bakat har jag tyvärr inte haft tid med på länge jag har bl.a. jobbat mycket en period. På tal om att jobba så får vi inte ta ut någon semester 15/12-15/1 så jag måste jobba jul, men ni får gärna komma ändå.


2008-11-07 @ 15:30:21

Postat av: Farmor på stan

Hej Bir. vill du vara snäll och skicka 2 st semlor till mej 1 till i kväll och 1 till i morgonbitti Pia och Torbjörn ni är jätteroliga här på bloggen ni får alldrig sluta. Kram på er.



Kram farmor på stan Cattis kram på dej.


2008-11-07 @ 16:35:44

Postat av: Linda

En liten undran bara? Blir det julfirande på självaste julafton nu, eller? För det spelar ju ingen roll om vi skall fira innan eller efter, eftersom stackars Bir inte får något ledigt. Stackare...... Kram och trevlig helg.


2008-11-07 @ 19:19:26

Postat av: Bir

Till M-B tyvärr kan jag inte skicka några semlor till dig. Du får komma till Norrköping så kan jag visa dig bageriet.

Till Linda det är inte så synd om mig. Mitt jobb är så det måste finnas personal dygnet om året om. Jag har jobbat såhär sen 1982!! Så jag borda ha vant mig. För min del vill jag gärna att vi firar T.ex. den 26:e.

Många kramar och trevlig helg! Heja Idol Johan!!


2008-11-07 @ 21:18:38


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0