Prenumerera på min blogg








Ni har väl inte glömt att prenumerera på min blogg ????

Jag vill ju också ha en ca 9552 prenumeranter som
poppis bloggarna har......ähhh......just nu har jag
6 stycken som gillar mig så jag har ju en bit kvar
att vandra.....men ingenting är omöjligt !!
Tack alla ni som prenumererar redan !!
Det stärker mig från topp till tå =)





Klicka på iconen "follow this blog" till höger i min blogg
och följ instruktionerna.....lätt som en plätt.......
......och det är dessutom GRATIS, tänk vá, inte mycket här i världen
som är gratis....gäller att passa på....hehehe..... !!

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Man ska inte förakta sex... (joke time)


2008-11-09 @ 19:37:24

Postat av: Ritva

Jag läser bloggen regelbundet utan prenumeration så jag hoppar över erbjudandet.

Jag har precis kommit från bastun och ska fixa mitt nyklippta - färgade håret.Jag hade en ledig dag i fredags och passade på att fräsha upp mig. Det var tyvärr inte gratis.

Vad gör man med en uppkäftig tonåring? Kanske någon vill köpa en. Jag tar gärna emot erbjudande.


2008-11-09 @ 19:46:55

Postat av: Marianne

Men Ritva vill du inte spräcka siffran sex?


2008-11-10 @ 08:01:10


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0