Söndagsfräckis


Ahaaaaaa........Marianne önskade lite joke time......
jaaaa jag är inte sen att nappa på det.....e´du ???

Läs inte detta inlägg om du är lite känslig !!!!



Gurkan, Bananen och snoppen

Gurkan, bananen och snoppen pratade om hur besvärligt de hade det
Gurkan
-De skär mig i bitar och äter upp mig !
Bananen
-Mig klär de av naken och äter upp





Snoppen
- Ni har det bra ni !
Mig väcker de mitt i natten , drar en påse över huvudet
och skakar mig fram och tillbaka tills jag mår illa och spyr !!!


Hoppas att ni tål fräckisar annars får ni blunda.....hehehe.....


Tjing / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en lindrig fräckis, riktigt rolig faktiskt. Kul i jul. Kram på er. Linda.


2008-11-09 @ 21:12:39

Postat av: Ritva

Det var kul. Vet du varför gurkor är bättre än män? Man kan bl.a.ha 2 st bredvid varandra i kylskåpet utan att de blir svartsjuka.


2008-11-10 @ 22:47:39

Postat av: Vindruvan

Hahaha.....den var bra, Ritva!!!

Kul att det dyker upp fler historier här på bloggen, inte bara "mina"....Tack för det :)


2008-11-11 @ 07:30:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0