Svettloppa


.............45 minuter senare..............

Crossen var alldeles förkrossad där nere i källaren över att ingen bryr sig
om den......så jag var tvungen att muntra upp den lite i en sisodär 7 km.
Toppen.....jaaaaa, eller hur ???
Känner mig stolt att jag sparkade mig i rumpan och satte igång.

Så här glada blev vi båda två efteråt:








Dagens ord:

En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln.
Varför inte ta ett kliv framåt och tända det där
jäkla ljuset själv ?


Jäpp, jag hittade lysknappen.......hoppas jag minns var den sitter
även tills nästa gång.





Tjing tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Bravo Druvan. Jag lovar att när jag väl har fått lite ordning på mitt liv så ska stegräknaren fram igen.


2008-11-18 @ 22:41:00

Postat av: Farmor på stan

Hej svettloppan du är jättebra på självdisiplinen

rätta takter bland oss på bloggen. Du är bäst tycker din svärmor



Kram farmor på stan


2008-11-19 @ 09:55:29

Postat av: Farmor på stan

till Bir. Jag har Drusen på ena ögat och tappsrna på andra ögat går av och ramlar ner har sökt både St Erik och privat finns iget att göra. Tänkte skaffa starkare glasögon men doktorn tycker jag slösar med penga för det gör ingen nytta .Är det någon på bloggen som vet vad man kan göra? Skador från diabetesen som jag haft i30 år.



Kram till alla på bloggen från farmor på stan.


2008-11-19 @ 10:03:02

Postat av: Anonym

HJÄÄÄÄLP!!!! Första snön har anlänt. Flingorna är stora som dasslock, eller hur är det man brukar säga??? Skönt att vara inne o mysa. Kör försiktigt ni som är ute i trafiken. Kram kram.


2008-11-19 @ 14:50:58

Postat av: Linda

Snörapporten var från Linda, vet inte varför mitt namn trillat bort.


2008-11-19 @ 14:52:35

Postat av: Anonym

Oj här snöar det INTE!


2008-11-19 @ 15:09:54

Postat av: Marianne

Oj här ramlade det också bort ett namn. Det var förstås hos mig det inte snöade.


2008-11-19 @ 15:11:10


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0