USA´s nya president



Det har nog inte undgått någon att det skedde
en historisk seger i USA inatt !
Stora förändringar står skrivet i pannan på
Barack Obama, USA´s nya president.

Det ska bli spännande att se vad detta medför
för det amerikanska folket och även utanför
landets gränser.

Segervinken från en lättad och lycklig
president.....smaka på den du Obama........
 USA´s nya president !!!





Några reaktioner ????

Jag tror i allafall att det här valresultatet kommer att
förändra USA till det bättre.






Men det e´klart..........
Mitt val gick till en rätt okänd kandidat som skulle
ha gjort hela världen till det absolut bästa tänkbara.......
Kolla in mitt val.............
Min kandidat snubblade lite på mållinjen kan man säga............



Klicka på startpilen i videon så ser du mitt val av presidentkandidat.

http://www.tsgnet.com/pres.php?id=362289&altf=Upccf&altl=Gpsthsfo



(Ledsen att ni får skriva in den här länken i webläsaren för hand, men jag
vill inte lyfta undan spärren jag har på mitt blogg materiel. De som vill och
kan kommer naturligtvis lätt förbi spärren ändå, men inte alla klarar den tekniken. )


Det var bara det jag ville för tillfället.......
........att dokumentera världens händelser, jag brukar
egentligen inte göra det på min blogg, men jag kunde
inte låta bli idag.


Vill passa på att önska er
en trevlig onsdag !!

Kram / Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Attans måste ha skrivit fel..error...error.



Det kan inte vara lätt att starta sin karriär som president med en miljard i budgetunderskott. Hur många nollor är det? 1 000 000 000?


2008-11-05 @ 11:21:46

Postat av: Vindruvan

Måååånga nollor ´är det =)

Näe, det är en utmaning som heter duga.


2008-11-05 @ 11:31:33

Postat av: Nitania

Hej! Ett tips till dig! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-05 @ 11:40:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0