Skvallerpressen



Brukar du också passa på att läsa skvallerpressen när du är hos frissan ??
Jamen det är ju bara ett måste, eller hur ??
Jag satt ju även hos tandläkaren i väntrummet i veckan, där hade de dock lite mer
seriösare tidningar att välja på. Kul det också.
Idag då hann jag med en del skvaller eftersom jag gjorde slingor som tog sin lilla tid.

Gissa vad jag hittade i tidningshögen ???
Jag trodde inte mina ögon......hallååå !
Snacka om att bli förvånad.............
.............kolla här............





Veckans Covergirl.....woooow.....!!!
Artikeln inne i tidningen var väldigt intressant, den handlade om
mode, styling, heminredning, härligt goda recept och hur man
flyttar på bästa sätt, vad man bör tänka på och så vidare.
Köp veckans nummer av Vogue, den är värd varje krona.

Kan ju passa på att önska lycka till vid den första etappen av flytt här då.
LYCKA TILL !!!!!

Tjing tjingeling / Druvan

.....hehehe....






Kommentarer
Postat av: Ritva

Kan du skaffa mig tidningen? Här ute på landet har vi bara DN och lokaltidningen.


2008-11-19 @ 22:23:12

Postat av: Marianne

Men vad skådar mina ögon? Vad är det för anskrämlig häxa Vogue har som omslagsbrutta. Hon måste tro att hon är nåt, medElålders blondin och med håret utslaget! Men hallå! Tala om för henne hur gammal hon är för det tycks hon inte ha fattat. Vem tror hon att hon är? Birgitte Bardot? Modell äldre? Eller...?

Förstår inte vad hon kan ha att lära ut. Mitt råd: LÄS INTE ARTIKELN!


2008-11-19 @ 23:38:31

Postat av: Vindruvan

Hon är SKIT SNYGG !!!

LÄS ARTIKELN !!!!!!



Kramis


2008-11-20 @ 08:29:13

Postat av: Anonym

Hon är min dotter och hon är fin tycker mamma hon är bara min.



Kram från farmor på stan


2008-11-20 @ 13:46:59

Postat av: Bir

Den där tidningen måste jag köpa. Den ser ut att vara riktigt bra.


2008-11-20 @ 22:10:19


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0