Har du full koll ???



God morgon allihopa!

Idag tänkte jag börja dagen med att ge er alla ett gott råd........





Tiden nuförtiden är för oss alla en riktig bristvara, jag vet inte varför,
förut var det inte alls på samma sätt, eller hur ???

I vilket fall så tänkte jag försöka underlätta för er här på bloggen.
Jag är jätte tacksam över er trogna läsare som redan följer mig
och jag vore oerhört tacksam ifall det även dyker upp nya som har lust
att ta del av vad som händer här på bloggen.
Jag har skrivit här under ett års tid nu och det kanske är dags
att göra mig lite mera synlig och tillgänglig än vad jag tidigare har gjort.
Är värt ett litet försök i allafall.

Därför mina vänner har jag anmält mig till blogglovin´ på hemsidan
bloggkoll.se, det är som sagt inte helt till min fördel utan det kommer
även att underlätta för dig ???
För oftast är det så att man har ett x antal bloggar som man gillar
att läsa och gärna återkommer till, dessa bloggar kan man med hjälp
av blogglovin´  följa.  Så fort det dyker upp nya inlägg på era favoriter
så får ni vetskap om det........praktiskt va´????

Hur gör man nu för att det ska funka ???


Jooooo, på den högra sidan om min blogg ligger en icon som heter
"follow this blogg"......klicka på den och följ anvisningarna........
inga svårigheter alls, jag lovar.
Jag såg nu när jag var inne där att jag har redan 2 stycken som gärna
vill följa mig på min resa genom cyberrymden......det gör mig glad !!!
........Tjooooooohoooo.......





.......Men jag har lååååångt kvar till de siffror som "blondinbella" har.........
Det är väl en sisodär 9552 st som följer hennes blogg.....äehh!!!!
Vad har hon som jag inte har ????
Fattar ni ????


Du ser väl till att du har full koll i framtiden ????





Kramisar från eran tillgängliga Druva





Kommentarer
Postat av: Marianne

Blondinbella är 18 år!!! och kaxig. Du är inte tillräcklig kaxig Druvan. Du bryr dig för mycket om alla.


2008-11-06 @ 11:20:38

Postat av: Marianne

Nu till mitt privata elände. Först Yippie min lägenhet är såld. Och jag fick det jag begärde. Idag sitter också handpenningen på mäklarens konto så nu vågar jag andas ut.

Plötsligt ser jag i almanackan att jag ska ha tömt lägenhet och förråd om två veckor. Lite ska ju med till Dalarö (där jag kommer att bo tillfälligt i tre månader) såsom blommor, kläder, matvaror, julsaker kanske...Resten ska till ett förråd på Kungsholmen. Och vad är man i stort behov av när mans ka börja frakta saker? Jo bil! Och kommer du ihåg i somras att jag hade problem med min bil som inte ville starta. Eller var det i våras. Hur som helst, imorse kommer jag ut och har en tid att passa och vad händer? Bilen är stendöd! Gissa om jag har svurit mycket idag!


2008-11-06 @ 11:26:27

Postat av: Vindruvan

GRATTIS igen till att du fått din lägenhet såld, det gick ju som på räls kan man säga ;-)

Värre är det med din bil, den verkar inte vilja gå alls. Det var INTE kul att höra....och NU till råga på allt då du verkligen är i STORT behov av den.

Hur ska du göra nu då ????

Hoppas att det löser sig till det bästa....det brukar göra det i slutänden.

Tänker på dig, ofta och mycket, Marianne !!

Love you !!!!



Kramis Pia


2008-11-06 @ 12:44:01

Postat av: Marianne

I Love You too Druvan


2008-11-06 @ 13:03:20

Postat av: Tobbe

jaha,

och vem aelskar mig daa ?

Ingen antar jag. :-(

Hepp


2008-11-06 @ 13:38:51

Postat av: Marianne

I love you to, Tobbe


2008-11-06 @ 15:02:52

Postat av: Farmor på stan

and mee too



Kram farmor på stan








2008-11-06 @ 16:31:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0