Pysslar


Skrivbordet formligen svämmar över med pysselsaker just nu.
Måste fixa med julkorten.........
........HJÄÄÄÄÄLP !!!!

Det här är bara en pytteliten del av vad jag använder mig utav idag.




Kan ju inte direkt visa vad jag gör för tillfället för det
avslöjar alldeles för mycket hur julkorten kommer
att se ut i färdigt tillstånd.....och det vill vi väl inte ?
Överlämnar det till eran fantasi.

Vad jag egentligen vill med det här inlägget är att tipsa
er om ett väldigt viktigt hjälpmedel när man håller på med
pappersarbeten.

Klister i all ära.......
jaaaaa....men det är inte alltid att det är idealiskt att arbeta med.
Jag har använt flera meeeeeeeeter av den här dubbelsidiga
transparenta tejpen nu när jag har gestaltat korten, just för att
det inte syns igenom och att det inte "bubblar" sig när jag sätter
fast de röda banden eller "flis-pappret" som ni ser här på bilden.
Jag behöver alltså inte ödsla tid med att lägga arbetet i press
när jag använder den här tejpen.....visst låter det skitbra ;-) ??
Det är det också.





Kanske du har något bra pysseltips att dela med dig av,
det skulle ju vara megaskoj !!
Jag tar tacksamt emot tips.


Nääääääee har inte tid att underhålla er mer just nu.

Bollen e´rund och jag har kickat den till er......hehehe......


Ciao / Vindruvan






Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0