Am I too sexy ??








I just wonder ???




Hugs & Kisses / Druvan






Kommentarer
Postat av: Bir

Skönt att få ett livstecken från Druvan.

Kram och god natt.


2008-10-01 @ 22:28:02

Postat av: Vindruvan

Jamen hallååå......jag är ju här nästan hela tiden, men jag är ingen underhållare direkt, det tekniska redskapet är jag tyvärr inte utrustad med.

MEN det är fritt fram för er andra att underhålla, det är bara kuuuul!


2008-10-01 @ 22:37:15

Postat av: Farmor på stan

Underhåller hur gör man då? Jag antar att druvan underhåller sig med att tillverka julkort åt oss alla andra Vi son bara springer ut fem i och köper julkort och skickar. Nej tacka vet jag druvans julkört det är nått att vänta på.



Kram farmor på stan


2008-10-01 @ 22:43:02

Postat av: Caroline

Hejsan Pia!



Du gör alltid lika fina grattishälsningar! Pappa var här hos oss igår och firade med sin familj och mamma. Vi åt lasagne och glasstårta med ljus på. Det skulle bli lite mycket med 54 ljus, så Gustav bestämde att det skulle vara fyra ljus eftersom han snart fyller just 4 år. Vi hade en väldigt trevlig kväll.



Nu blev jag sugen på att titta på Mariannes lägenhet, finns den med på hemnet? Eller var hittar jag den?



Godnatt!


2008-10-01 @ 22:44:02

Postat av: Vindruvan

Halloj allihopa!

Kuuul att det ploppar upp lite kommentarer här på bloggen, det gör mig jätteglad!!!!



Roligt att ni hade en trevlig födelsedag tillsammans ;-) och att mina födelsedagshälsningar uppskattas...hehehe...



Ja, Mariannes lägenhet finns på Hemnet och den är riktigt fin!!!!



Kram till er alla!

Druvan




2008-10-01 @ 23:10:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0