Druvan har spårat igen


ÄNTLIGEN !!!!!!!!
Har jag tagit mig i kragen, satt på mig joggingskorna
och begett mig ut i spåret igen.
Har inte varit där sedan den söndagen som Cattis o jag
gjorde morgonpasset, men hallååå det är så att jag får skäms.
Det är ganska länge sen nu.
Jag vet att det är lätt att falla tillbaka på gammalt beteende
och det har jag gjort för jag har ju inte "Stegge" som kollar mig
längre....inte bra alls!!!!



Jaaaa jag vet, men nu är det slut på soff-potatis Druvan.
Här är det nya tag som gäller, dock utan "Stegge"....saknar honom.

Jag hade gott sällskap idag i spåret och det var nog därför
det lockade att ta en runda.

Sällskap av min nya leksak.
Härligt att ha en egen iPod, då slipper jag låna
Cattis spelare hela tiden.




Kanske det blir lite fler besök i Wurmtal när jag har så fint sällskap.
Visst har jag varit duktig !
Jag känner mig duktig och stolt att jag sparkade igång mig.

Nu ska jag fixa mig en kopp grönt te !

Tjingeling / Druvan






Kommentarer
Postat av: Bir

Kom just på att du brukar vilja titta i pandakatalogen. Om du går in på www.pandaforsaljningen.se och klickar på pandakatalog kan du se allt. OBS! Du behöver inte köpa något om du inte vill.


2008-10-13 @ 19:27:29

Postat av: Linda

Heja Druvan friskt humör.........


2008-10-13 @ 20:25:51


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0