Funkar inte !!!



Jag gjorde som ni sa......
Jag skickade mail till 10 personer som ni skrev.
Jag väntar fortfarande på det jävla
miraklet som skall inträffa !!!!  





Till alla mina vänner som det senaste året skickat mig:
 önskningar, kedjebrev, ängelbrev eller andra löften om tur OM jag vidarebefordrar dem......
DEN SKITEN FUNKAR INTE!!!!!!!!
Nästa år, skicka istället pengar, öl, choklad, biobiljetter, bensinpengar eller resecheckar!
TACK !


 

............och go´natt..........






Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vindruvan var inte ute och prommenera så mycket det är farligt titta på mannen som sitter på stolen han är mager , så vill du väl inte se ut när Torbjörn kommer hem.?



Kram från farmor på stan.


2008-10-12 @ 23:28:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0