Ingen ålder på en häst


Jag vill upplysa vissa av er....hmmmrrrr.....att inte tala om
en kvinnas ålder, framförallt inte min, det gör mig bara deprimerad !!!!!!

Så här ligger det till........





Känsligt det där.......hihihi.......


På tal om ålder, jag hade ju som sagt min födelsedag
för ett par dagar sedan och det var en underbar dag på
alla sätt. Jag blev ompysslad från det att jag slog upp de
blå till dess att jag stängde dem igen på kvällskvisten.
Min familj var hur gullig som helst.
TACK !!!!




Jag berättade ju för er att jag inte hade tillträde till köket
den här dagen så jag fick ju underhålla mig med ngt annat
under tiden och plötsligt började det lukta otroligt gott
från undervåningen. Det var Cattis som stod i köket och bakade
den här UNDERBARA tårtan








Gissa att den var läckert god.....Mmmmmh.......
Men innan vi fick sätta tänderna i den så stod det promenad på
agendan, jaaaa vi måste ju göra oss förtjänt av de extra kalorierna.
Eller hur ;-)





Lite dans blev det oxå,
Det är ju en bra motionsform har jag hört.








På kvällen blev det trerättersmiddag med vin till maten
och mys pys med levande ljus och vacker bordsdukning.
Jag ville inte att den här dagen skulle ta slut, det förstår
ni säkert. Som avslutning såg vi en romantisk film.





Det var en liten resumeé av dagen.

Nu måste jag dela med mig av datorn för Cattis ska skriva ut
ngt från skrivaren.

Hoppas att ni har en trevlig måndagskväll.
Min man sussar kudden just nu.....hehehe....

Tjing Tjingeling / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Nu var det ju så kära svägerska att jag klickade på nya fina bloggbilden och då stod det Vindruvan 41. O.K.


2008-10-13 @ 22:08:33

Postat av: Linda

Waooooow, vilken pingla!!! Självförtroendet hittat!!! Gräv inte ned det igen!!! Love you, sis.


2008-10-13 @ 22:22:09

Postat av: Marianne

Du är ju ursnygg!


2008-10-13 @ 22:30:48

Postat av: Vindruvan

Ok Gittan, jag hajar!!!



Thanks for your nice comments !!!!!



Bye bye


2008-10-13 @ 22:40:23

Postat av: Farmor på stan

Oj vilken kaka(tårta) äter man upp den så lägger den sig runt magen. Sen måste man spring och kuta runt minst ett dygn. I går tog jag influensaspruta så idag rinner näsan.

Kram farmor på stan


2008-10-14 @ 18:14:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0