Joggat


Jag har hållit vad jag lovade......
Tog mitt sällskap med mig och stack ut i Wurmtal.
Det var riktigt härligt vädermässigt och orkmässigt,
men det finns alltid ett men som spökar.........
Söndag i Wurmtal är INGEN bra dag att välja om
man vill motionera, isåfall bör man göra det
innan kyrkklockorna har ringt ut..........
.........täääääänkte inte på de´
Kan ju säga att jag träffade på minst 20 hästar
som rids av väldigt oerfarna ryttare.
För att inte tala om alla söndagslunkare som går i
stor klump och snackar, de uppmärksammar inte mig
som vill motionera, jag får nästan be om ursäkt att jag finns
och jag måste be dem snällt om de kan släppa förbi mig.
Jamen hallåååå, lite mer omtänksamhet om jag får be.
Jaaaa, så det var en rätt tuff match för mig att ta sig förbi alla
dessa hinder på vägen.





När jag sen kliver in genom dörren hemma så luktar det himmelskt gott.
Cattis hade passat på att sno ihop en sockerkaka medans jag var ute.
.......mmmmhmmmm........jag säger bara mmmmh.......va´gott !!
ok, måste dra på mig träningskläderna igen.....
......hehehe......har jag redan gjort, men i mysform, tänker INTE motionera
mer idag. Lat som jag är !!!

Ha en fortsatt skön söndag !!!

Tjingeling / Druvan








Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Joggat och joggat jag har joggat till sängen ett tag I morgon börjar jag och jogga ute till bussen

Skicka lite sockerkaksdoft hit till Sweden.



Kram från farmor på stan


2008-10-19 @ 17:19:34

Postat av: Vindruvan

Det e´ bra M-B att du joggar och håller dig i form :-)


2008-10-19 @ 22:34:18


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0