Mage, Ben och Rumpa i fokus



Cattis har nu stuckit ner till Tivoli.
Hon ska inte på tivoli, om ni trodde det, näe fotbollsarenan heter så.
Ikväll spelar Aachen mot Mainz, klockan 20.00 är det avspark,
vi hoppas på vinst förstås :)






Själv ska jag ställa mig framför TV:n och köra ett
träningspass, man måste ju variera sin träning
har jag hört.
Erkänner att det tar emot, men jag har redan satt
på mig träningskläderna så det finns ingen återvändo.
Kom igen nu Druvan, NUUU kör vi så det ryker !!!

Kramis / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag ska lägga mig i sängen och se på mina älsklinga, Simon och Thomas, och en god kopp te. kom ihåg att jag inte druckit te på flera månader. Det är väl den årstiden nu förmodar jag.


2008-10-20 @ 20:04:40

Postat av: Vindruvan

ååhh det lät lugnt, skönt o avkopplande, Marianne.

Jag ska oxå ta en kopp grönt citronte när jag har duschat, men jag hamnar nog inte vid TV:n igen.

Får se vart jag tar vägen....kanske pysslar med julkorten eller kanske inte....näe dusch först sen får vi se.


2008-10-20 @ 20:53:22


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0