Sverige - Portugal







Måste ju erkänna att varken Cattis eller jag hade
något positivt tänk angående matchen mellan
Sverige-Portugal nu ikväll, eftersom landslaget
saknade en hel del av sina spelare, MEN
de överraskar riktigt POSITIVT !
Till och med jag sitter klistrad framför TV:n och tycker
det är en bra match och vill gärna se 2:a halvlek som
börjar snart.
Synd bara att de inte fått in bollen i mål oxå,
men det kommer, eller hur?

Lycka Till !!!!!

Kollar ni oxå på matchen ??

P.S. Just nu är det rätt ok med mig. D.S.

Ciao / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Bir

Usch va tråkigt för er att mannen i huset har åkt till andra sidan jordklotet.

Jag har varit i Tyskland med några jobbarkompisar. Vi åkte till Burg där handlade vi lite alkohol och godis och umgicks det var en jätte trevlig resa. Passade på att skicka ditt grattiskort där ifrån så du fick lite myror i huvudet.

Ikväll har Robin och jag varit hos min brorson o hans flickvän dom har ju tagit sitt förnuft till fånga och flyttat till vår trevliga stad.

Undrar hur det har gått för Marianne på lägenhetsvisningen.


2008-10-11 @ 21:36:12

Postat av: Vindruvan

0 - 0 på Råsunda !!!

1:a halvlek, kul att se, Sverige var bra.

2:a halvlek, inge kul att se, Sverige var inte alls taggade.


2008-10-11 @ 21:53:49

Postat av: cattis

jag säger bara....

vi tar det luuuuuugnt saa gaar det nog paa naat sätt...

och jag tycker som vaaran tränare, vad är det för mening med att byta spelare när de är trötta egentligen? jag menar det ändrar ju ändaa inte paa hur det gaar i matchen...

och ja...vad ska man säga? vi vaknar nog i morgon och är ganska nöjda med att vi i alla fall inte förlorade...ELLER? ^^ :D :D :D haha

nää ärligt alltsaa

börjar det inte bli dags för en ny tränare naan gaang???

eller förbundkapten....han somnar ju nästan framför kameran.... ;D ;D


2008-10-11 @ 22:07:18

Postat av: Linda

Då förstår jag varför det har varit så tyst från Gittan ett par dagar..... Vi tittade inte på matchen, vi hyrde en film istället som jag vill tipsa om att den var bra och sevärd. Den hette "CLEANER" med Samuel L. Jackson i huvudrollen. Trevlig helg på er. Kramelikram.


2008-10-11 @ 23:25:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0