Svettloppa


Hoppla.....
Det blev ett inlägg om fotbollen som inte var min tanke från början.
Vad jag egentligen skulle tala om när jag kopplade
upp mig var.......








.......att jag har tränat.......
(dock inte step)
uppvärmning i 3 minuter
rumpa och ben i 25 minuter
mage i 15 minuter
stretching i 6 minuter

Jamen det blev ju 49 minuter sammanlagt, härligt !!!
Jag var inte alltid lika aktiv som hon på TV:n eftersom
jag måste ta hänsyn till ryggen oxå, men jag var bra på
det mesta och svettas gör jag sååå då är det nog godkänt.
Eller vad tycker du ?

Nu väntar duschen och därefter en kopp grönt citronte.

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Oj vad aktiv du är Pia

själv ska jag aktivera hjärnan jag skall spela bridge som jag gör varje tisdag. Min partner tycker vi är dåliga när vi kommer tvåa av 14 möjliga det är en press men roligt Hälsa Cathrine



Kram från farmor på stan


2008-10-21 @ 11:39:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0