Tam tam taaaa

Halloj alla glada laxar.
Upp och hoppa klockan aer redan lunch dags.
Lunchen paa ericsson var helt ok faktiskt. kyckling i saas, ris, groensaker och ngn sorts soppa.

Som druvan skrev saa gick allt bra till slut.
Taaget var foersenat saa i koeln hade jag bara tvaa minuter paa mig att byta perrong. Paa den tiden var jag tvungen att ta reda paa vilken perrong mitt taag skulle avgaa ifraan. men det gick ju som smort.
 flyget gick utan missoede, och taxin var som sagt inte laett.
Taxi chaufoerren kunde inte engelska (trodde det hade foerbaettrats lite efter OS)\
Han fick fraaga ngn annan som foerklarade vart han skulle.
Vi slutade paa Hilton (vilket inte var raett)
Vad goer man ?
Smart som jag aer, slaar en pling till Sheraton, slaenger oever telefon till Taxi chaufoeren som faar en Aha upplevelse
och koer mig till raett hotell.
Vael daer faar jag reda paa att jag aer inbokad paa business vaaningen och skall faa en frukt skaal on flaska vin levererad.
 

Sedan blev det nanna av foer Tobbe.
Vaknade pigg och utvilad efter 12 timmars soemn.
Peking visar sig fraan sin baesta sida.




Man ser att OS-tiden aer foerbi och nu koer de 4-dubbla skift paa fabrikerna foer att ta igen allt de missade foer att fabrikerna var staengda under OS.

Ha det bra
fraan
Tai-oim-ba-be-eik




Kommentarer
Postat av: Vindruvan

God morgon!

Jaaa, vi är redan uppe med tuppen !

Det är ju inget höstlov längre, det var skönt så länge det varade. Nu har allvaret startat igen fram till jul för Cattis när nästa ledighet tar vid.

Hon börjar lite smått med att skriva latinprov idag och hon har ytterligare 2 prov till denna vecka. Förstår ni då att hon har stoppat huvudet i skolböckerna under ledigheten, stackarn!!!!!



...hehehe....åhhh vad roligt att få direktrapport från Peking, med bilder o allt. Teknikens värld är ju underbar ;-)



Hur funkar det på jobbet för dig, Tobbe???

Har du kommit igång med det du ska göra???



Nu ska jag stoppa in mig i morgonduschen, ciao !



Love you !!



Puss & Kram

Druvan


2008-10-13 @ 07:33:22

Postat av: Anonym

Detsamma druvan det tycker jag oxå är roligt med direktrapporten från Peking där jag har varit. Ha det bra pia och jobba inte ihjäl dej. jobbet finns kvar i morgon oxå.

Kram från farmor på stan.


2008-10-13 @ 11:35:14

Postat av: Anonym

Torbjörn ät av frukten det kommer mer i morgon

det är roligt att få rapport från kina och kort.

Ha det bra där borta huuuuur var frukosten?



Kram från farmor på stan


2008-10-13 @ 16:03:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0