Inte kul alls






För er som undrar så vill jag bara tala om att
min helg inte blir eländig som jag trodde från början.

Fast eländet är bara uppskjutet några dagar,
jag / vi kommer inte ifrån det hur vi än gör.

Det är så att Tobbe  åker till Kina snart och blir väl
borta en sisodär 5 veckor !!!



Känns inte alls kul :-(
Men det är ju värre för honom själv, han som alltid har
sagt att han absolut inte tänker åka dit igen efter förra
Kina resan han gjorde för några år sedan.
Trots det är han lojal och ställer upp för företaget.

Jag får väl intala mig att tiden går fort........
.......för det gör den ju, men det känns lite jobbigt att
han blir borta så länge, det sticker jag inte
under stol med.

Det var väl endast det som tynger mitt hjärta för tillfället.

Allt bra med er ute i cyberrymden????

Förresten vår helg har redan startat, vi har ledig dag idag.

Ha en skön fredag och helg oxå då förstås!!

Kram / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Kina inte roligt se upp för hundkött och cobrakött på restaurangerna smakar som kyckling. Torbjörn får leta efter hundar på gatan finns inte för dom har kineserna ätit upp. Torbjörn drick inte mjölk, pröva de bruna äggen på frukostbordet som är skalade är kokta i the. Skall du köpa något till flickorna hemma pruta pruta får du inte minst 40% biligare gå då iväg, då får du det pris du vill ge.


2008-10-03 @ 16:12:15

Postat av: Tobbe

Hej,

Det där med hundarna stämmer, finns inte maanga hundar paa gatorna i kina. Men om du fraagar en kines om det är gott med hund saa svarar de att de äter inte hund, det är koreanerna som äter hund.

Bruna ägg har jag provat, men de var inte kokade i the. Jag skall inte säga hur de var tillverkade....

hepp


2008-10-03 @ 19:38:16

Postat av: Bir

Usch va tråkigt Pia. Håkan brukar vara borta en eller två nätter i veckan emellanåt det är jättetomt här då. Fem veckor låter inte kul men tiden går ju fort.

Vi har ungdomsgård här den här helgen min systerdotter med kompisar är här så nu trivs jag!

I morgon är det kanelbullens dag, kan det bli bättre?


2008-10-03 @ 20:04:48

Postat av: Vindruvan

Nääää, då förstår du kanske hur tomt det blir här hemma under dessa 5 veckor.

Dessutom kan jag aldrig vara säker att det är 5 veckor som gäller, kan ju uppstå problem som gör att det blir förlängt.....

.....och hur kul känns det att känna till den vetskapen?


2008-10-04 @ 11:25:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0