Va´bråttom det blev....


Oj oj.........blev lite stressad här plötsligt.......
Det här är första gången jag är inne på bloggen idag och jag ser
att ni klarar er alldeles utmärkt utan mig, sköööönt att veta !
Jag har liksom inte vatt hemma idag......hehehe......
Har tillbringat en underbar dag med min dotter idag och om jag
har tid så kanske det kommer bilder från vår dag inom sinom tid.
Var inte så nyfikna nu utan ta´t lugnt vetja ;-)

Det första jag upptäcke då min blogg öppnades det var ju att Gittan
har namnsdag idag och det vill jag fira genom att ge henne ett
alldeles speciellt hallonhjärta endast till dig från mig !
Love YOU !!!!





Måste sända iväg det här nu så du hinner se hälsningen
innan du sussar kudden.

Kramisar / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

TACK!! Vilket jättefint hallonhjärta.

Väntar på bilderna, den som väntar på något gott...

Här har det varit Brittsommarväder hoppas ni oxå haft det.

Kram o god natt.


2008-10-07 @ 22:36:09

Postat av: Tobbe

Jepp,

Har varit skönt väder hela dan. Just nu när vi skall sova är det faktiskt, hör och häpna, 16 grader ute.

Nästan badväder alltsaa.

Hepp


2008-10-07 @ 22:49:46

Postat av: Linda

Även fast jag redan grattat dig Gittan så måste jag ju gratta dig igen på ditt alldeles egna speciella fina inlägg från Druvan, så Grattis Gittan!!!


2008-10-07 @ 23:00:30

Postat av: Bir

Tack igen o God natt!


2008-10-07 @ 23:19:22

Postat av: Marianne

Ett litet försenat Grattis från mig Birgitta.


2008-10-08 @ 09:28:07

Postat av: Farmor på stan

Grattis från mej med Birgitta



Kram från farmor på stan


2008-10-08 @ 10:17:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0