Finland i mina tankar





Har inte haft någon lust att skriva på bloggen sedan jag möttes
av de svarta rubrikerna om skolmassakern i Finland ännu en gång.
Det är så fruktansvärt att sådana här handlingar upprepas gång på gång.
Jag förstår det bara inte.

Ska jag behöva vara orolig när jag låter mitt barn gå i skolan om dagarna?
Det borde vara en av de tryggaste platserna för ungdomarna dagtid, eller?


Jag vill via min blogg visa min omtanke och medkänsla till alla er
som drabbats av denna onödiga och fruktansvärda händelse.
Ni finns i mitt hjärta och i mina tankar.





Kram / Eran Vindruva






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Jag tänker oxå på alla som drabbats även han som gjorde det på hans föräldrar och anhöriga. Han måste varit väldigt olycklig stakars han.



Kram till er alla från farmor på stan


2008-09-24 @ 15:47:13

Postat av: Ritva

Jag känner mig också ledsen och förvirrad. Vad är det som håller på att hända med unga finska män?

Hoppas detta inte inspirerar ännu flera att göra hemska saker.

Är hemma med tösen när resten av familjen är på derbyt (första gången) på Råsunda.Jag vill inte oroa mig men jag gör det ändå.


2008-09-24 @ 18:42:32


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0