I spåret






Har precis kämpat mig runt i spåret........puuuust!
Det var motvind,regn och kyligt..........lite lagom motigt !
Luften var dock skön att andas och kroppen
klarade resan utan att skrika........jamen då är ju allt
tipp topp........ehh......eller?
Javisst känns det bra just nu och det gör det alltid när man
har tränat, så är man det minsta deppig.....ut i spåret bara
och spring/gå av dig deppigheten, det är mitt råd.
Har man sagt i alla tider, jag vet, men nu kommer till och med
jag med den analysen och då är det inte illa när min 25-öring
har trillat ner, sensation.
"Stegge" är glad dessutom, han står och stampar på13755 steg
redan sååå jag behöver inte göra ett smack mer idag...hehehe...

Joooo, in i duschen ska jag ju och det nu direkt!





Vad händer hos dig??


Ciao / Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej! Vill jag bara säga. Idag har jag äntligen börjat att måla hallen och köket. Fattar inte hur jag ska få allt klart i tid. Har tappat inspiration. Imorgon kommer Jens och hjälper till.


2008-09-03 @ 21:44:58


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0