Luften var frisk


Nu ska ni få höra hur crazy jag var igår.......
Wurmtal stod på agendan.
Väl där nere andades jag härlig luft i spåret, orken var hör och
häpna på topp, liksom mitt humör........
Vad sätter jag igång och gör tror ni ????

Jooooooo, jag tar rundan på 5,3 km x 2 !!!!!!!!!
Jaaa just det, ni hörde rätt.........mulliga jag jagade runt
i spåret 2 ggr.....jamen hallåååå det är minst en gång för mycket
för att vara mig, kan man tänka, men faktum är att igår var jag så
fit att jag kunde ha tagit en tredje runda till och med.......det ni !!!!!!

Idag pratar vi inte om tycker jag, ok ?!?





Hahahaha.........och jag som inte ens ska springa maraton
som vissa andra i min familj har tänkt sig, så vitt jag vet har
de inte tagit rundan 2 ggr ännu.
Känner jag mig stolt eller känner jag mig megastolt.......hehehe?????

Kramis / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Duktiga, duktiga du...


2008-09-15 @ 19:47:10

Postat av: Bir

Är det så där grönt och fint?


2008-09-15 @ 20:00:09

Postat av: Tobbe

Ja BIR,

Det är bara på tomten som det är öken.

Resten av området har inte annamat öken-stilen ännu.



Vad har ni för färg på era träd och buskar ?


2008-09-15 @ 20:50:24

Postat av: Alina

hjälp! Duktigt haha:D

2008-09-15 @ 20:54:00

Postat av: Bir

Dom är gula nu. Det är höst här.


2008-09-15 @ 21:32:27

Postat av: Vindruvan

Usch !

Det låter trist att ha gula buskar och träd redan, men jag har glömt eller förträngt när hösten infaller i Sverige. Lite för tidigt för min smak.


2008-09-15 @ 22:12:17

Postat av: Ritva

Här har vi en somska springa Lidingöloppet 27/9. Just nu personen i fråga äter antibiotika (dopar sig?)för att komma i form.Jag tror att för mycket träning är skadligt för hälsan. Jag som tränar med måtta har återhämtat mig efter en vecka.

Jag föredrar gympa med bra 80-tals musik med andra lika nostalgiska "tanter".

Våra träd är gröna liksom gräset.


2008-09-15 @ 22:33:57

Postat av: Vindruvan

Alla har vi olika måttstockar på vår träning, en del tränar mer andra mindre, men huvudsaken att man rör på apparaten och att man känner att man mår bra av det, du som läkare kunde inte ha sagt det bättre själv...hehe....eller hur Ritva ?


2008-09-16 @ 10:42:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0