Nu ser jag ut


Halloj !

Har precis roat mig med att..........





.......tvätta en del fönster här hemma.

Emellanåt tar jag förstås vägarna förbi köksfönstret för att se
hur det går för trädgårdsfirman där ute bland stenröset.

Jaaaa, jag måste nog tona ner våran oro lite grann, för det
ser faktiskt ut att bli riktigt bra, men det är ju svårt att skaffa
sig en bra uppfattning bland allt bråte som står överallt.
Vi får ha  lite tålamod och vänta och se helt enkelt.

I vilket fall som helst så har de inte mycket jobb kvar, tror jag,
för de har börjat placera ut blommorna och kanske även hunnit
att plantera en del.....hihihi......

Är ni nyfikna nu ??????

Kramis / Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Jäääättenyfiken


2008-09-17 @ 13:10:54

Postat av: Farmor på stan

Jaaaaa det är jag



Kram Farmor på stan


2008-09-17 @ 16:10:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0