Oj då, glömde jag visa hur det blev ?


Jaaaaa, som ni vet låg chocken djup hos Tobbe igår eftermiddag
sååå han ringde helt sonika till firman och sa att vi kommer inte
godkänna detta utan ni får lov att återställa framsidan i ursprungligt
skick igen.

Vilket de gjorde.......
.......och som ni ser lyckades de ganska bra, eller hur ??

Hade varit mycket bättre att anlita dig Isak istället för du hade sett
till att det hade blivit en snygg trädgård till slut, eller hur ???
Nu står vi ju på ruta 1 igen.....och det är inte kul alls :-(

Vad gör vi nu ?????





Ciao / Druvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Den där gick jag inte på.

Vi har sett din idol Tess på Idol i kväll. Hon gick vidare.


2008-09-17 @ 20:48:20

Postat av: Linda

Inte jag heller.......


2008-09-17 @ 21:36:57

Postat av: Ritva

Dags att ta fram puzzlet som jag skrev. Här "roar" vi oss med spanska glosor och fysikräkningar.

Hur är det med er tös? Hoppas allt är bra eller har hon flyttat hemifrån pga infartstrassel?


2008-09-17 @ 21:40:20

Postat av: Marianne

Jag gick inte heller på det där. Så lättlurade är inte dina bloggvänner Druvan.


2008-09-17 @ 22:47:40

Postat av: Vindruvan

Ok....om ni inte tror på detta så kom ner och kolla in hur det ser ut live......hälsningar Tobbe


2008-09-17 @ 22:57:57


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0