Pussel



God morgon !

Trädgårdsfirman har fått.........





.........av oss .

De är redan i full gång för att lägga.........







.......med alla dessa stenar som ni har sett ligger på vår uppfart.
Blir det bra ????
Ingen som vet, men man kan ju alltid hoppas, vad gör man annars???

Har varit lite orolig att tidningsbudet skulle ligga med brutna ben
framför huset i morse. Som tur var så klarade han sig ;-)

Kanske kommer någon bild på hur det har gått på eftermiddagen,
eller oxå sparar vi det tills det är helt klart.

Ha en bra dag !

Kramis / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Vindruvan

De har kämpat från det att de kom till fortfarande i vår trädgård. Nästan att jag får lite dåligt samvete.

Men det e´ klart det är ju deras levebröd och det kostar ju faktiskt en slant att gestalta om trädgården.



Ciao


2008-09-16 @ 15:44:22

Postat av: Marianne

Är så nyfiken...


2008-09-16 @ 18:37:25

Postat av: Tobbe

Inget att va nyfiken paa,

Jag fick en schock när jag kom hem.

Pia och jag vandrade runt som zombier ett par timmar, sedan ringde jag till firman och bad dem ta bort stenarna.

Vad var det jag kallade det förut, stenröse.

Nu ser det ut som .......stenröse fortfarande.

Vi faar se vad det blir istället.

Fast Angelika tyckte att det kommer bli snyggt.

Och hon är ju trädgaards kunnig.

Hepp


2008-09-16 @ 19:18:04

Postat av: Ritva

Det hade kanske funkat bäst med en puzzel eller varför inte med en pärlplatta. Hela släkten hade kunnat komma och återliva sina barndomsminnen. Och motiv? Springsteen kanske? Fast kan du trampa på honom, Druvan?


2008-09-16 @ 21:29:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0