Samla kraft







......i säng......
är helt slut, inte i kroppen denna gång utan knoppen.

Det är mycket bekymmer som snurrar runt i min hjärna just nu........
Jamen hörrni, tänk om inte framsidan blir snygg?
Jag var väldigt skeptisk när stenarna dök upp eftersom de är
så himla stooooora.
Tänk då.....de stooora stenarna ska passa i vår liiiiiiiiilla trädgård.

Det är så illa att jag publicerar ingen bild på hur det ser ut ännu, ni får helt
enkelt vänta och se. Jag får intala mig under tiden att det kommer se bra
ut när växterna kommer på plats.
Jag kan ju säga att Tobbe är mer knäckt än jag, han fick en chock när
han kom hem från jobbet idag....och det vill inte säga lite.

Måste sova nu och samla kraft till i morgon.

Natti natti /  Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

OJ...! Har ni inte fått se någon skiss? Har dom fått fria händer? Låter läskigt.


2008-09-17 @ 08:56:02

Postat av: Vindruvan

Jamen visst låter det läskigt, men det ökar adrenalinet och spänningen är på topp.

Vi är lite lugnare idag iallafall.


2008-09-17 @ 09:15:47


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0