Seeeeegt som kola




Det tog tiiiiiiiid innan jag överhuvudtaget tog mig fram till den här sidan
där jag skriver in mina inlägg, herregud det var riktigt tålamodskrävande.

När jag nu ändå är här så kan jag berätta att vi har 20 grader varmt ute
vid den här sena timmen i september månad, det känns härligt att
kylan väntar lite med att komma till oss.
Hos vissa av er regnar det har jag sett...........inte kul alls !
Råsunda bilderna från dumburken har avslöjat erat väder.
Desto bättre går det för Sverige i allafall och det är både
överraskande och kuuuuuuul!
I Göteborg är väderleksrapporten fint väder någonstans
bakom molnen......hehehe......det ska ju vá Mari förstås som ger
oss den geniala upplysningen.

Tobbe & jag tog oss en löp/walking runda i Wurmtal nu
på kvällskvisten.......och det var skööööönt........ryggen höll
tack och lov !!!

Det är som sagt problem här på bloggen just nu så
det är seeeegt och ingenting funkar som det ska,
då tappar Druvan liksom lusten för detta.

Önskar er därför en god natts sömn så ses vi i morgon igen !




Kramisar från Druvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hej det var kanske inte så dumt med en öken det verkar funka på vädret. Vi kanske ska försöka här också I dag är regn här.



Kram Farmor på stan


2008-09-11 @ 12:40:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0