Simon 15 år



.........tillsammans med din son Simon !
Hur man nu kan pricka in födelsen av sitt barn så på pricken?
Brorsan, du fick den finaste 30 års present man kunde önska sig.
Inse att det var rätt måååånga år sedan som det hände ;-)

För idag har nämligen Simon sin födelsedag oxå
och det är den 15:e i ordningen.....
Snacka om att tiden bara rusar iväg.
Men du Simon, är säkert lycklig nu när du äntligen är 15, eller hur?





Ledsen att vi inte kan vara med och äta tårta idag,
men då blir det desto mer för er andra att smaska på !












Önskar

Pia, Tobbe & Cattis





Kommentarer
Postat av: Marianne

Och Marianne och Melker instämmer i grattandet


2008-09-11 @ 13:27:51

Postat av: Linda

Har varit på Simons kalas live oxå, men även han skall få lite rymdgratulationer från oss. Ett STORT GRATTIS önskar moster Linda, kusin Joel o Faycal. Sedan vill jag gratulera till din fina moppe och även Robins fina bil. Gissa om jag är en stolt faster!!!! Ringer om jag behöver skjuts, okej?! Kram Kram Kram.


2008-09-11 @ 19:53:25

Postat av: Linda

Tänkte bara meddela att jag ska söka solen på Öland i helgen, ifall ni undrar var jag håller hus? Faycal ska spela bouletävling, och grabbarnas respektive skall följa med. Vi åker imorgonkväll ca.18.00 och är åter Söndagkväll ca.???? Ha det så gott. Kramelikram.


2008-09-11 @ 21:24:43

Postat av: Bir

Hoppas ni får det bra Linda!

Hoppas vi ses den 22:e igen. Det gick ju så fort i dag.


2008-09-11 @ 21:52:18

Postat av: Vindruvan

Kuuuuul att ni ska till Öland och roa er !

Ha de´ riktigt sköööönt !


2008-09-12 @ 14:57:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0