Födelsedagsfirare


Sa jag inte att 11 september inte bara innehåller elände ?
Det finns mycket glädje i den här dagen oxå........
.......här är t.ex. ett levande bevis på det........
.......och det finns fler......hehehe, vänta bara !!!!!




Till brorsan !

I morse behövde du nog inte be om kaffet......
Näeeee, om jag känner din familj rätt så kom nog kaffet
vid en mycket tidig timme ända fram till sängkanten din, eller hur ?

Inte undra på, för idag är det inte vilken dag som helst........
.........det är ju din födelsedag !!!!!












önskar vi från "Würsten"


Hoppas du får en trevlig, rolig och minnesvärd
 födelsedag tillsammans med...........

..........jaaaaaaaaaaa med VEM ??????







Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis från Marianne o Melker också


2008-09-11 @ 13:26:43

Postat av: Håkan

TACK!för gratulationerna,

Jag har ju lämnat över det där med att fylla år till Simon sedan prick 15 år tillbaka i tiden.

Det är ganska praktiskt.

Ha det bra och Tack än en gång.


2008-09-11 @ 15:26:17

Postat av: Vindruvan

Jaa du är då praktisk lagd, brorsan ;-)



Har även sänt era gratulationer via mail, hoppas att de har landat i rätt brevlåda, är lite osäker eftersom min adressbok är för tillfället ett enda virr-varr.



Hälsa den övriga släkten och ha dé !



Födelsedagskramar från syrran med tillbehör


2008-09-11 @ 15:38:36

Postat av: Linda

Har varit o grattat brorsan live idag, men självklart skall han få lite rymdgratulationer oxå, så ett STORT GRATTIS från syrran, Faycal o Joel. Tack för mycket god mat o fika.


2008-09-11 @ 19:48:05

Postat av: Bir

Jorå, visst var det kaffe på sängen strax före 06:30. Stora sonen ville dock inte bli väckt så tidigt på morgonen i år trots att det var två födelsedagsbarn som skulle firas. Så det var bara jag som sjöng. Fia var ganska tyst.

Förresten vilken snygg man jag har!


2008-09-11 @ 21:58:00

Postat av: Vindruvan

Kom du på det NU ?

Att du har en snygg man alltså, Gittan.


2008-09-12 @ 14:55:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0