Morgonpasset


Söndagmorgon kl.9.00...........
Vad gör Druvan dåååå tror ni ?
Tro det eller ej, men min kära dotter föreslog igår kväll
att vi skulle börja dagen med en runda i Wurmtal.

Första tanken hos mig som kom upp var...........åhhhh hjälp vad jobbigt !
Som tur var hann min andra tanke landa innan mitt nej som låg
och lurade på tungan och ville ut.
Jamen visst det är ju värt ett försök iaf, tänkte jag sen........
.......kan ju säga att jag ångrar det inte en sekund,
det var hur skööööönt som helst.
Luften var fantastisk att andas och orken var på topp.
Och vädret är ju helt underbart !!








Mitt snygga träningslår
Var inte avundssjuka !





Det som var lite upp o ner var ju att kroppen är normalt van vid
att få frukost innan jag startar en så´n här ansträngning.

Jag var vrål hungrig när jag kom hem.
Gissa vad som möter oss ???
Värsta hotell frukosten.......mmmmm......
Tobbe var ju så himla gullig och hade fixat frukosten tills vi
kom tillbaka, med nybakat bröd och allt........du är en skatt Tobbe ;-)
Taaack!!!

Har ni oxå härligt väder hos er ?

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja här är det soligt och skönt. Men jag är inne och målar och fixar det sista innan fotograferingen imorgonbitti. Sovrummet är så himla fint. Skulle lätt platsa i en heminredningstidning.


2008-09-28 @ 15:49:39

Postat av: Vindruvan

Guuuuu´vá spännande det ska bli att se bilderna ;-)


2008-09-28 @ 17:35:26

Postat av: Linda

Underbaaaaaaart väder!!!! Har varit ute hela dan & laddat batterierna inför hösten.


2008-09-28 @ 19:43:52

Postat av: Ritva

Jag har stått hela dagen i fotbollsklubbens cafeteria och såld massor. Nu är benen mycket trötta men Jens lag rikare.


2008-09-28 @ 21:21:09

Postat av: Farmor på stan

Va är det söndag i dag jag trodde det var måndag

men det kanske är söndag i tyskland i dag det har väl med latituden att göra.



Kram från farmor på stan


2008-09-29 @ 11:27:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0