Ännu en födelsedag......


Finns det bara födelsedagar att fira i almanackan..??
Jaaaa man kan ju undra lite smått, för här kommer
minsann en till............hihihi...........




Jens i Å-berga har lyckan att fylla 15 idag......
....hjäääälp vad tiden försvinner fort !!


Hur ser din dag ut, Jens, smarrig tårta med presentöppning
på eftermiddan..??
För jag misstänker att det är skolan som gäller just nu.


Hoppas att du blir firad riktigt ordentligt     





....Önskar vi till dig
här ifrån Tyskland
(Självklart har du också fått ett födelsedagskort
och det finns att fånga upp på mailen)

Födelsedagskramar från Tyskarna







Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis Jens

Fint namn du har.


2009-04-28 @ 10:56:33

Postat av: Tobbe

Och ej att foergloemma Ture som har namnsdag idag.

Grattis Ture

Hepp


2009-04-28 @ 12:54:10

Postat av: Vindruvan

.....ehh....och vem e´ Ture ???????....finns säkert många som heter Ture förstås, men vet jag nå´n ?? Näeeeeeee....Ture Sventon bara....ja ja grattis Ture då =)


2009-04-28 @ 13:02:13

Postat av: Jens

Tack så mycket. Jag öppnade faktist presenter på morgonen. Sen har jag åkt lite moppe:). Jag åt tårta på eftermiddagen. Sen har jag tagit det lungt och så åt jag pizza till middag;).


2009-04-28 @ 20:42:15


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0