Ekorr´n satt i granen


Jag e´så lycklig......jag e´så lycklig.......

Jaaaa ni, är det någon som kan trolla fram ett brett leende på mina
läppar så är det min systerson Joel  

Här ska ni få se vad jag menar.....





Jamen e´ han inte supergullig..???
TACK snälla !!
YOU MADE MY DAY !!


För mig är det en jätteskön känsla att kunna sitta här
så många mil bort från Sverige och ändå kunna ta del av
levande bilder från er......härligt !!
.....när kommer nästa YouTube klipp..hihihi?? 

TACK än en gång det värmer i mitt hjärta !!

Goá Kramisar från Moster Pia







Kommentarer
Postat av: Anonym

Applåder!!!

Vad duktig du är Joel, ok du är också duktig mamma!


2009-04-13 @ 19:52:53

Postat av: Marianne

Vilken liten sötgurka. Den ni kommer tjejerna att falla som käglor för om några år.


2009-04-13 @ 20:40:52

Postat av: Vindruvan

Jag tror oxå att tjejerna kommer falla som käglor för Joel plutten ;-)


2009-04-13 @ 21:12:29

Postat av: Vindruvan

...glömde säga att jag har fallit för lääääänge sen.....


2009-04-13 @ 21:14:59

Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknande omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se


2009-04-13 @ 21:20:52

Postat av: Bir

Jag såg pussgurkan live i går. Han blev jätteglad för alla påskpresenter som han fick från Moster Pia.

I kväll har vi festat på världens godaste nougat Lindts edel nougat den var ruskigt god.


2009-04-13 @ 21:53:19

Postat av: Vindruvan

....det betyder att det är dags att komma med ett nytt inlägg....Chokladinlägget är på G...



Tack så mycket för att påskhararna levererade påskpresenterna till Joel idag....jag visste inte att påskharen använder sig av moppe nuförtiden...visste du...hihihihi ??

Tjing


2009-04-13 @ 22:00:13

Postat av: Tobbe

Gissa vem som tittat paa filmsnutten minst 20 ggr idag ?

Just det, druvan.

Kommer man i närheten av datorb saa hör man

...ganen....kottar...

Hepp


2009-04-13 @ 22:57:13

Postat av: Vindruvan

....hahaha.....

jag har redan hunnit titta på gull-plutten 3 ggr idag och så plusar vi på de 20 ggr från igår...det blir ett par ggr tillsammans. Det roliga är att jag ler lika mycket varje gång.

Fattar inte hur du kan hålla masken, Linda, när Joel stoppar in stortån i munnen mitt i sången (men jag hör ett litet flin i din röst så den är ju på väg att spricka ut i ett skratt, eller hur?)



Fram för flera videosnuttar....hur mysigt som helst!



Kramis


2009-04-14 @ 11:46:31

Postat av: Linda

Jamen, gud, ja, jag hade jättesvårt att hålla mig & fick verkligen göra en paus i sången, jag var jättenära att brista ut i skratt. Och gissa vem som skrattade sååååå hjärtligt när han fick se videon? Joooo, Joel själv, han tyckte det var jättekul att se sig själv och framförallt när stortån åkte in i munnen. Visst är det härligt att kunna glädja varandra med så små medel, det får bli fler gånger, jag lovar. Kramelikram.


2009-04-14 @ 19:40:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0