På min högra axel.....


Jag vet inte vilken sate som sitter på min högra axel 
och viskar i örat varje morgon...."- ut i Wurmtal med dig !!"

I morse var jag därute igen och gjorde min runda......i regnet !!!!
Jamen e´ jag galen eller ?????
Det var walking med en del kraft men dock ej powerwalking,
det kändes inte som att orken fanns till det, MEN jag gjorde
ändå rundan på 45 minuter och det tycker jag var bra    

Därefter när jag landade här hemma så var jag uppvärmd i kroppen
så jag passade på att köra 15 minuter på WiiFit Balanceboarden också.
Lite Yoga övningar fick det bli, härligt !!

Just nu känner jag mig lite kraschad så jag måste ta det lite
lugnt ett tag för att samla in ny kraft i kroppen.


Har ni i Sverige lagt beslag på all sol och värme nu..????

Förresten.......och vem lägger upp bilder från kalaset
igår på Facebook ??
För det fotades väl..??????
Är ju nyfiken juuuuh !!!

Kramis / Druvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Det kommer bilder. Vilken dag som helst.

Men om Druvan och Stephan ibland har en 25-årings hjärna i en 100-årig kropp så har jag idag en 100-årings hjärna men tyvärr inte i en 25-årings kropp.

Undra om det är så här det känns när man håller på att bli dement: En luddig grå dimma som man får anstränga sig till max för att tränga igenom. Detta inlägg är för övrigt det första intellektuella arbete jag lyckats åstadkomma idag. Och det beror inte på alkoholintag.


2009-04-28 @ 16:23:27

Postat av: Vindruvan

oj oj oj....låter väldigt kämpigt för dig, Marianne, men det är kul att höra att du trots eländet du känner med ditt huvud ändå kan ta dig fram med att skoja om det....hihihi....humorn kommer man långt med =)

Kramis till dig och hoppas det känns bättre i morgon igen !


2009-04-28 @ 18:03:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0